niedziela, 13 stycznia 2013

WOŚP !!!

Nie ma mnie i przez jakiś czas nie będzie... Na wstępie dziękuję wszystkim, którzy o mnie pamiętali, za życzenia świąteczne i noworoczne, dziękuję:*  Wam również wszystkiego dobrego;) !

Dziękuję wszystkim odwiedzającym i witam nowych obserwatorów, jak zobaczyłam, że licznik minął 20 000 to byłam w lekkim szoku, mam nadzieję, że już w następnym poście uda mi się ogłosić rozdawajkę z tej okazji:) DZIĘKUJĘ!

Co roku staram się wesprzeć WOŚP, tym razem oddałam na licytację ten komplecik, który juz znacie, wykorzystałam w nim fluoryt, który wygrałam u Sarmatix, taki mały łańcuszek dobroci powstaje, może ktoś się podepnie jako kolejne ogniwko i go zakupi;)


Link do aukcji:

Trzymajcie się cieplutko, buziaki!;)

4 komentarze:

  1. Nominuję Cię do zabawy . (:
    Sprawdź http://madziarnia.blogspot.com/2013/02/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:
    radości w sercu,
    pokoju w myśli i duszy
    oraz gwiazdek szczęścia w oku.
    Niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    :***

    OdpowiedzUsuń