2013
Książki przeczytane od: marzec 2012
"Czarny piątek" - Alex Kava
"Bez tchu" - Dean Koontz
"Impuls" - Jonathan Kellerman
"Ofiary" - Jonathan Kellerman
"Bez tchu" - Dean Koontz
"Impuls" - Jonathan Kellerman
"Ofiary" - Jonathan Kellerman
"Niewidzialny" - Mari Jungstedt
"Słodkie lato" - Mari Jungstedt
Książki przeczytane od: marzec 2012
1. "Siostra" - Rosamund Lupton
2. "Chirurg" - Tess Gerritsen
3. "Zasłona dymna" - Sandra Brown
4. "Następny" - Michael Crichton
5. "Norton N22" - Michael Crichton
6. "Spirala Pandory" - Ken McClure
7. "W objęciach chłodu" - Sandra Brown
8. "Japońskie cięcie" - Krzysztof Kotowski
9. "Błękitna krew" - Harlan Coben
10. "Niewinny"- Harlan Coben
10. "Niewinny"- Harlan Coben
11."Elita zabójców"- Lee Child
12. "Odwet" - Jilliane Hoffman
13. "total cheops" - Jean-Claude Izzo
14. "Tatuaż" - John Burdett
15. "Mutant" - Robin Cook
16. "Grawitacja" - Tess Geritssen
17. "Nie mów nikomu" - Harlan Coben
18. "Igrzyska śmierci" - Suzanne Collins
19. "W pierścieniu ognia" - Suzanne Collins
20. "Kosogłos" - Suzanne Collins
21. "Ostatni świadek" - Jilliane Hoffman
22. "Bikini" - James Patterson
23, "Siła perswazji" - Lee Child
24. "Konflikt interesów" - Jeffery Deaver
25. "Mary, Mary" - James Patterson
12. "Odwet" - Jilliane Hoffman
13. "total cheops" - Jean-Claude Izzo
14. "Tatuaż" - John Burdett
15. "Mutant" - Robin Cook
16. "Grawitacja" - Tess Geritssen
17. "Nie mów nikomu" - Harlan Coben
18. "Igrzyska śmierci" - Suzanne Collins
19. "W pierścieniu ognia" - Suzanne Collins
20. "Kosogłos" - Suzanne Collins
21. "Ostatni świadek" - Jilliane Hoffman
22. "Bikini" - James Patterson
23, "Siła perswazji" - Lee Child
24. "Konflikt interesów" - Jeffery Deaver
25. "Mary, Mary" - James Patterson
Oj widzę, że obie pałamy sympatią do Cobena i do Collins :)
OdpowiedzUsuńCollins to była pozycja obowiązkowo - sporo szumu wokół książki, ale naprawdę warto, a Coben'a czytam głównie dlatego, że jest sporo w bibliotece, ale zły nie jest:)
OdpowiedzUsuńbardziej pasują mi książki Hoffman czy Brown:)