sobota, 15 września 2012

powoli biorę się do roboty...

Przed ogłoszeniem wyników mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, a prawda jest też taka, że o cichutku liczę na to, że ktoś się jeszcze zapisze... ale niedługo będą wyniki. 
Zaczęłam robić nowe bransoletki, próbuję też zaktualizować biżuterię dostępną, pierwsza partia leci.
Na początek komplet, z którego bransoletka bierze udział w konkursie, osoby które mają fb, bardzo proszę o głosy:) 


Kolczyki...


Sznureczki....


a aktualnie robię bransoletki modułowe:)
Miłego dnia!


a tutaj są ciuchy, które sprzedaję: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5689890

2 komentarze:

  1. Pozdrawiam i cieszę się, że trafiłam na ten blog. Ja już mam piękną bransoletkę z czerwoną różyczką i przydałyby mi się podobne kolczyki, oczywiście od tej samej artystki. Może coś wypatrzę. Jeszcze raz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń