czwartek, 13 września 2012

sprzedaję ciuszki i przypominam o candy;)

Witajcie!

Mam nadzieję, że o mnie nie zapomniałyście;) po odwiedzinach i komentarzach widzę, że nadal zaglądacie. To dla mnie niezwykłe wyróżnienie i bardzo mnie to wzrusza aż;) DZIĘKUJĘ:* Witam moje nowe obserwatorki, pozdrawiam "stare".

Powoli się odkopuję, robię zdjęcia biżuterii, żeby zaktualizować zakładki... zaczęłam jednak od najważniejszego, czyli biżuterii na candy, na które wciąż można się zapisywać, do czego serdecznie zapraszam, zapisy tu: http://pando-ra-handmade.blogspot.com/2012/06/wakacyjne-candy-ogaszam-duze.html

Ciąg dalszy nagród: 

Komplet turkusy + diamentowy pył


Komplecik modułowy naszyjnik + bransoletka



 żółciutka bransoletka modułowa



Spośród tego skomponuję kilka zestawów nagród, jedna osoba zostanie wylosowana (obserwatorzy mają więcej losów), jedna lub dwie dostaną nagrodę za najciekawszą historię z wakacji;)
A to jeszcze nie koniec;)


Ja cieszę się wreszcie wakacjami, niedługo pewnie zacznę jakieś relacje z wypraw w Tatry, bo tylko czekam na pogodę. W planach też mamy zakup nowego samochodu, musimy się coś rozglądnąć, zanim mamy wolne;) gdybyście słyszały o czymś ciekawym, mało palącym, dajcie znać:)


Jeszcze na sam koniec - handel ciuchami;) Zrobiłam wietrzenie szafy, pierwsze od kilku lat, więc przegląd rozmiarów spory, podaję linki do aukcji na Allegro, zerknijcie, podajcie dalej, bardzo Was proszę, bo w tej chwili każdy grosz mi potrzebny...

Jakbyście czasem coś zakupiły, dajcie znać, że stąd trafiłyście, będą gratisy biżuteryjne;) zapraszam!



2 komentarze: