wtorek, 13 marca 2012

Macie magiczne kciuki!

Witajcie!

Dzisiaj bez twórczości, ale do tego muszę przywyknąć. Nie dawno wróciłam z zajęć, a jutro znów na 8 i do 17. Muszę Wam powiedzieć, że Wasze kciuki są niesamowite:) od kiedy zaczęłam narzekać na blogu na zaliczenia i informować o kolejnych, coraz to lepiej na tym wychodzę:) Dzisiaj wreszcie zdobyłam punkt w walce z farmakologią, więc zmotywowana, dzisiaj olewam mikrobiologię, doczytuję kolejny temat z farmy i idę jutro na konsultacje - może się uda pchnąć kolejny:) więc liczę na dalsze wsparcie:)

Wygrane w candy wyślę dopiero w piątek, bardzo za to przepraszam, ale jeszcze nie odebrałam z poczty części prezentów, które przesyła dla Was Pesymistka13, a po prostu fizycznie nie mam czasu, przez zajęcia. 
Jak dziewczyny otrzymają paczuszki, to pokażę zdjęcia co dostały:) 

W weekend na pewno coś pokażę ze sznurków, bo mam troszkę zamówień, a potem będą też eleganckie kompleciki i trochę pastelowych, wiosennych kolorków. Pewnie w okolicy Wielkanocy. 

Stwierdziłam też, że skoro osoby zainteresowane tylko biżuterią mogą łatwo trafić do niej przez zakładkę u góry, to ja mogę sobie spamować do woli:) 

Miłego wieczoru Wam życzę!:)


3 komentarze:

  1. no to trzymam kciuki za Ciebie ;*** życzę powodzenia ! ;):*

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja będę trzymać kciukasy na szczęście :)
    A na nowości biżutkowe będę cierpliwie czekać :)

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń