sobota, 18 lutego 2012

bransoletki sznurkowe tematyczne

Z moich planów serii biżuterii romantycznej zostało malutko... zrobiłam fajny wisior 'Paris' i nie sfotografowałam niestety, w innym komplecie też się ten motyw pojawił, ale na razie nie mogę pokazać, bo właścicielka chce mieć niespodziankę:) Powstały te 4 bransoletki, z motywami walentynkowymi: 








Być może nie widać dokładnie kolorów, ale ta z kłódeczką jest śnieżnobiała, z serduszkiem szarawa, a z amorkiem w odcieniu bardzo jasnego beżu. Ogólnie białe:) Jak widać całkiem ciekawie prezentują się w gromadzie. Zapomniałabym o czwartej, dla ożywienia:



Oprócz romantycznych, mam też nową wersję bransoletki hazardowej:



I jeszcze bransoletki muzyczne:)



i jedna, której nie potrafię sklasyfikować:) może ktoś da radę?



****************************************

Być może zauważyliście nową zakładkę u góry. Renata zasugerowała mi, że mam bałagan;) I miała rację, teraz z pewnością łatwiej będzie znaleźć biżuterię, która jest aktualnie dostępna:)
Pozdrawiam!








6 komentarzy:

  1. Ależ biżutków powstało, jest na co u Ciebie popatrzeć kochana! Do koloru do wyboru. Lecę popatrzeć co jest w zakładce dostępne :)
    Serdeczności posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne, delikatne i skromne. Podoba mi się ;)
    co do zakładki, to rzeczywiście przydatne ;)

    pozdrawiam ;)

    gertrudaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem na szczęście zdarza się, że jest równocześnie wena i czas:) dziękuję i również pozdrawiam:)
    cieszę się, że się przydaje i że biżutki się podobają:)
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz konto na allegro z tymi pięknotkami wszystkimi?
    http://vixia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na stałe nie mam powystawianych, wystawiam na życzenie, jako formę zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do śledzenia strony www.facebook.com/EmbiArt ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń