wtorek, 14 lutego 2012

różyczki i bransoletki modułowopodobne

Tylko szybkie zdjęcia, wkrótce nadrobię zaległości z tagami i pochwalę się wymiankami:)

Chciałam Was też zaprosić na bloga Renaty, z którą współpracuję. Mi bardzo podoba się atmosfera na Jej blogu, Dziewczyna pisze o codziennych sprawach, książkach, kosmetykach, ciuchach, kwiatach - Kobiecy Świat po prostu w wydaniu Pesymistki13, która daje się poznać jako niewiarygodna optymistka:) Polecam.

Uwaga: z prezentowanej dzisiaj biżuterii dostępne są tylko bransoletki na 2 ostatnich zdjęciach i pierścionek,  reszta dostępna na zamówienie (podobne).














5 komentarzy:

  1. Ale fajna gromadka biżutków :) Strasznie wpadły mi w oko te piękne koraliki w kształcie beczułek... Śliczne są :) A modułki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy różyczkowy komplet jest rewelacyjny! Reszta też bardzo mi się podoba. :) Lubię bransoletki do których można coś doczepiać, czy dokładać, np. charmsy, lub jak uciebie koraliki do bransoletek modułowych. ♥

    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:) też je lubię, są niepowtarzalne, bo każdy może sobie dodać coś od siebie, mogą coś symbolizować, o kimś przypominać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z kokardka jest na prawde ładna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria rewelacyjna, wszystko przypadło do gustu mnie
    i mojej córce.

    OdpowiedzUsuń