sobota, 25 lutego 2012

lekko odsłonię kurtynę...

....która ukrywa wygraną na candy, które współorganizuję z PESYMISTKĄ13.....

pokażę Wam, co będzie do wygrania z biżuterii
osoba, która zostanie wylosowana, będzie sobie mogła wybrać 1 z tych 4 zestawów:

ZESTAW NR 1:
Bransoletka modułowa na zielonym rzemyku, długość regulowana i ekstra kamyk półszlachetny na szczęście:) do kompletu kolczyki i pierścionek modułowy, jest czarny na zdjęciu, ale mam 2 koraliki zielone, więc kolczyki lub pierścionek mogą być w tym kolorze




ZESTAW NR 2:
Komplet biżuterii w stylu vintage: wisior, bransoletka, kolczyki.





ZESTAW NR 3:
Mix kolorowej biżuterii, w skład wchodzą 2 bransoletki sznurkowe, komplet bransoletka + kolczyki i 3 pary kolczyków: czerwone filcowe kule, długie na żyłce jubilerskiej i delikatne zielone.








ZESTAW NR 4:
3 bransoletki sznurkowe, które świetnie wyglądają razem na ręce: czerwona z kotkiem, biała z paletką i czarna- muzyczna (klucz wiolinowy, gitara, mikrofon). Do tego wisior 'ptaszek w oknie' na długim łańcuszku.




Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. Bardzo chcę trafić w gust Zwycięzcy:) Jeżeli nic nie będzie pasowało wylosowanej Osobie, będziemy negocjować:)

Mam nadzieję, że Was tym troszkę zachęcę, bo na razie słabiutko u mnie z zapisami:(
Przypominam, że u Pesymistki  trwają konkursy na dodatkowe losy i również łapanie licznika.
Zachęcam też do łapania u mnie:)

Jeżeli zapisze się większa liczba osób, przewidujemy nagrodę pocieszenia!

Zapraszam do zabawy!!!





22 komentarze:

  1. Piękne biżutki :) Oj, chciałoby się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Szanse marne ,ale zawsze jakaś nadzieja jest :) Wczoraj miałam to szczęście i po ponad pól roku od wygrania ostatniego candy udało mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łapać dodatkowe losy trza:) szepnę tylko, że okrągły komentarz u mnie bardzo blisko, a i licznik jak widać się zbliża:)
      ale nikt nie mówi, że z 1 losem wygrać nie można, tylko ciut więcej tego szczęścia trzeba:)

      Usuń
  3. Szkoda, że dla podglądaczy bloga, nieposiadających wlasnego, nic, ale życzę powodzenia innym:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tym razem tak ustaliłyśmy, poprzednie było dla wszystkich, teraz poszłyśmy w kierunku poznawania nowych blogów...
      ale myślę, że w kolejnym zasady znów mogą się zmienić:)

      Usuń
  4. a co mam zrobić żeby dołączyć do zabawy, wiem , że mam się zapisać ale jak to zrobić ?
    Bardzo podoba mi się 2 i 3 zestaw <333
    Dziękuję za życzenia :**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. tutaj jest wszystko napisane: http://pando-ra-handmade.blogspot.com/2012/02/cukieraski-u-pando-ry-i-pesymistki13.html
    jeżeli będziesz miała jakieś problemy to pisz na maila: ela_w18@op.pl
    zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, jeżeli się zapiszesz, masz dodatkowy los za 400-etny komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no kochana zaszalałaś, jednym słowem mówiąc. Do mnie przemówiły zielenie, to pewnie ze względu na dużą chęć przywitania wiosny:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi miło, że się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zestawy! :) Vintage uwielbiam, zatem i ten najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie wiecie jak się cieszę, że Wam przypadły moje propozycje do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dziwnego, skoro takie cuda tworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie zachwyca zestaw 4.
    ahh... chciałabym go wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeej, dzięki za komentarz, naprawdę, bardzo mi pomogłaś ♥
    nigdy bym nie pomyślała, że to może działać w ten sposób.
    znam się trochę na ćwiczeniach i odchudzaniu, ale jeśli chodzi o takie szczegóły to nie miałam pojęcia ^^

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat Wy dziewczyny macie dużą szansę, szalejecie w zabawach Pesymistki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne może mi się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń