niedziela, 19 lutego 2012

cukieraski u pando-ry i pesymistki13 !



Witam wszystkich :)
 
Wspominałam po cichutku, obiecywałam i w końcu nadeszła ta chwila: ogłaszaMY CANDY! Tym razem w duecie z 
RENATĄ, która prowadzi blog różnotematyczny: stylizacje, kosmetyki, książki,  hobby - kobiece życie…:) jak jeszcze Jej nie znacie, polecam serdecznie
 
Kto jest ciekawy co będzie do wygrania ???
 
Coś biżuteryjnego...
Coś do czytania...
Coś kosmetycznego...
Coś słodkiego....

.....czyli NIESPODZIANKI, aby adrenalina była ciut większa :)
 
Każdy znajdzie coś dla siebie.
 
ZASADY:
 
1. Wypełnić 'formularz zgłoszeniowy' jako komentarz pod tym postem.


Formularz zgłoszeniowy (proszę skopiować i uzupełnić):

1. Obserwuję jako...
2. Dodałam info o cukierkach w pasku bocznym bloga: link....
3. Dodałam blogi do blogrolla: TAK (link)/ NIE
4. Napisałam notkę o cukierkach: TAK (link)/ NIE

2. Musisz wstawić na swój blog podlinkowany banerek. 
(najłatwiej wstawić to jako zdjęcie, wchodzimy w układ --> w pasku bocznym 'dodaj gadżet' --> szukamy zdjęcie --> wklejamy obrazek --> wklejamy link do tego posta)

3. Będzie nam miło jeśli dołączysz do grona obserwatorów mojego bloga  oraz Renaty
Będziesz wtedy na bieżąco z wszystkim zabawami i zdobywaniem dodatkowych losów :)


Dodatkowo:

4. Dodaj nasze blogi do blogrolla - dodatkowo 1 los.
5. Napisz osobną notkę z linkiem i obrazkiem o naszych cukierkach - dodatkowo 1 los.

Zabawa przeznaczona jest dla osób mieszkających w Polsce oraz prowadzących aktywne blogi

Koniec zasad :) 

Zapraszamy wszystkich chętnych.
Gwarantujemy dobrą zabawę.


Pesymistka13, w swoim poprzednim rozdaniu wprowadziła innowacje, dzięki którym można było złapać dodatkowe losy, to samo obiecała teraz. Ja nie mam w tym wprawy, ale też się postaram o jakiś dodatkowy konkursik
Mam nadzieję, że chętnie będziecie brać udział i zdobywać dodatkowe losy.



Lista osób chętnych będzie tylko i wyłącznie w tym poście na bieżąco aktualizowana.
 
Wystarczy zgłosić się jeden raz na moim blogu lub Renaty - wybór należy do Was :)
 
 
Pierwsze dodatkowe losy do zdobycia za: 
 
- złapany licznik 10 000  
- zrzut na maila: ela_w18@op.pl
 - 444 (400 komentarz należy do Alice, która zamierza się dopiero zapisać :)
 - 100 obserwatorka
 



ŻYCZYMY UDANEJ ZABAWY !!!


Losowanie 8 marca :)




Na adres czekamy 3 dni, po tym czasie ponowne losowanie. 



*****************************************
Tutaj możecie zobaczyć co będzie do wygrania z biżuterii:)
******************************************
Chcesz zwiększyć swoje szanse? Kliknij tu, aby dowiedzieć się jak:)
******************************************
CANDY NADAL TRWA !
***********************************


LISTA:


1. Gertrudaa    3 losy  + 4 losy u pesymistki13 + 3 losy konkurs
2. Shonali          1 los
3. ystin               1 los
4. Asiek =}        1 los
5. agea             1 los
6. sendi              2 losy + 1 los (8 888) + 1 los (9 000) + 1 los (9 595) +                      7 losów u pesymistki13
7. sandra1405   2 losy
8. Basia ♥            3 losy
9. raeszka           1 los
10. ...
11. ...

22 komentarze:

  1. 1. Obserwuję jako gertrudaa
    2. Dodałam info o cukierkach w pasku bocznym bloga: dodam jak się nauczę jak ;)
    3. Dodałam blogi do blogrolla: TAK http://gertrudaa.blogspot.com/
    4. Napisałam notkę o cukierkach: TAK http://gertrudaa.blogspot.com/2012/02/candy-u-pando-ry-i-pesymistki13.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dodałam o cukierkach w pasku bocznym: http://gertrudaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że moja instrukcja okazała się pomocna (mam nadzieję:))
    Dzięki za udział, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdź proszę, czy obserwujesz bloga pesymistki i czy masz jej blog w blogrollu, bo ja nie mogę znaleźć:) być może Ci umknęło, że musisz wziąć pod uwagę blog zarówno mój i Renaty:) popraw to proszę, żebym mogła wpisać Cię na listę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staję w kolejce :)
    1. Obserwuję jako Shonali
    2. Dodałam info o cukierkach w pasku bocznym bloga: http://miss-shonali.blogspot.com/
    3. Dodałam blogi do blogrolla: NIE, bo ni mam :D
    4. Napisałam notkę o cukierkach: NIE

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako...Vik
    2. Dodałam info o cukierkach w pasku bocznym bloga: link
    3. Dodałam blogi do blogrolla IE
    4. Napisałam notkę o cukierkach: TAK
    Pozdrawiam i czekam niecierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Viki, zapisałaś się już u pesymistki...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapisuję się , choc nie wiem , czy sprostam zasadom:
    1.obserwuje jako ystin i u ciebie i u pesymistki.
    2.Info o cuk. na psaku bocznym , reszta nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, nie trudne przecież...:)
    zasadom sprostałaś bez problemu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również spróbuję ;}
    1. Obserwuję jako Asiek =}
    2. Dodałam info o cukierkach w pasku bocznym bloga: http://moja-koniczynka.blogspot.com/
    3. Dodałam blogi do blogrolla: NIE
    4. Napisałam notkę o cukierkach: NIE
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako dhampirka19
    2. Dodałam info o cukierkach w pasku bocznym bloga: http://dhampirka19.bloog.pl/
    nie wiem jak się dodaje na boczny basek, ale dodałam jako wpis
    3. Dodałam blogi do blogrolla: TAK http://dhampirka19.bloog.pl/
    4. Napisałam notkę o cukierkach: TAK http://dhampirka19.bloog.pl/id,330865484,title,konkursy,index.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wystarczy zgłosić się jeden raz na moim blogu lub Renaty - wybór należy do Was :)"

      Usuń
  12. no kochana zaszalałaś, jednym słowem mówiąc. Do mnie przemówiły zielenie, to pewnie ze względu na dużą chęć przywitania wiosny:)
    pozdrawiam
    Agea
    1. Obserwuję jako agea
    2. Dodałam info o cukierkach w pasku bocznym bloga: link http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako sendi
    2. Dodałam info o cukierkach w pasku bocznym bloga:http://sendi21.blogspot.com/
    3. Dodałam blogi do blogrolla: NIE
    4. Napisałam notkę o cukierkach: TAK http://sendi21.blogspot.com/2012/02/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się po cuksy puki mogę!
    1. Obserwuję jako sandra1405
    2.Dodałam informację o cukierkach na pasku bocznym bloga: modelinowa-magia.blogspot.com
    3.Dodałam blogi do blogrolla: NIE
    4.napisałam notkę o cukierkach : TAK modelinowa-magia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako Basia ♥
    2. Dodałam info o cukierkach w pasku bocznym bloga:
    ksiazki-moim-zyciem.blogspot.com
    3. Dodałam blogi do blogrolla: TAK
    4. Napisałam notkę o cukierkach: TAK
    ksiazki-moim-zyciem.blogspot.com/2012/03/candy-u-pando-ry-i-pesymistki13.html

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako: raeszka
    2. Dodałam info o cukierkach w pasku bocznym bloga: http://raeszka.blogspot.com
    3. Dodałam blogi do blogrolla: NIE
    4. Napisałam notkę o cukierkach: NIE

    Bardzo lubię niespodzianki, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję jako angeluS
    2. Dodałam info o cukierkach w pasku bocznym bloga: handmadeangelus.blogspot.com
    3. Dodałam blogi do blogrolla: NIE
    4. Napisałam notkę o cukierkach: NIE

    OdpowiedzUsuń